Parima teenindaja 10-ne nädalane arenguprogramm Tallinnas

Mitmel teeninduskoolitusel oled Sa oma teeninduskarjääri jooksul osalenud?

 

Kui tihti on juhtunud nii, et peale koolitust oled üdini motiveeritud ja tunned, et tänasest hetkest peale teed asju hoopis teistmoodi?

Kuid juba esimese nädala lõpus Sa märkad, et asjad ei õnnestu nii, nagu Sa olid lootnud. Uued teadmised ei ole saanud päris Sinu omaks ja seepärast astud vanale teele tagasi, sest seal on mugav ja turvaline.

 

Kas see on see, mida Sa tegelikult tahad? Kas see on see, mida Sinu organisatsioon tegelikult tahab? Kas see on see, mida Sinu koolitaja tahtis?

 

Muutused ei toimu üle öö. Edu saavutad siis, kui teed õigeid asju piisavalt kaua ja järjepidevalt.

Selleks, et muuta vanu harjumusi, on vaja harjutada nii kaua, kuni uued harjumused saavad Sinu omaks. Ühel hetkel märkad, et Sa teed neid uusi asju loomulikult ja need ongi osa Sinust.

 

Oleme Sinu jaoks kokku pannud parima teenindaja 10-ne nädalase enesearenguprogrammi.

Parim teenindus algab meist endast. Nii, nagu Sa teenindad ennast, nii Sa teenindad ka teisi.

 

Tule ja tõsta oma sisemine klient esikohale ja koge oma sisemist jõudu ja teadlikust, et särada parima teenindajana igas valdkonnas.

 

Kursuse eesmärk:

Teenindusteadlikkuse järjepidev arendamine läbi iseenda tundmaõppimise. Õppides ennast paremini tundma ja teisi inimesi paremini mõistma, on inimesel lihtsam juhtida oma mõtteid, tundeid ja tegevusi, saavutamaks paremaid tulemusi nii kliendi, organisatsiooni, kui ka iseenda heaks.

 

Koolituse ülesehitus:

Kohtume kümnel järjestikkusel nädalal, korraga kolm akadeemilist tundi.

Jagame kogemusi, edusamme ja saavutusi. Vaatame otsa väljakutsetele ja leiame nende jaoks parimad võimalikud lahendused.

Keskendume igal korral ühele uuele teemale, mis teeninduses üles kerkib.

 

Sa oled parim teenindaja, kui saad teada vastused järgmistele küsimustele:

 

    1. Millised on Sinu kui teenindaja uskumused ja käitumuslikud harjumused?
    2. Kuidas mõista oma mõtteid, tundeid, tegevusi ja saavutatud tulemusi?
    3. Kui pikk on teekond parima teeninduseni?
    4. Kuidas vabaneda vanadest mõttemustritest ja harjumustest?
    5. Kuidas jääda iseendaks ka kriitilises teenindussituatsioonis?
    6. Kus peitub Sinu motivatsioon?
    7. Kuidas arendada oma teenindusteadlikkust?
    8. Kes vastutab Sinu tulemuste eest?
    9. Kuidas tõmmata endale ligi parimaid kliente, kolleege, ülemusi?
    10. Milline on teenindaja õnnevalem?

 

Kursuse maht: 30 akadeemilist tundi

 

Kursuse juhendajad: Merike Kütt, kogemuskoolitaja, litsentseeritud Lousie L. Hay õpetuste

treener-koolitaja ja Kaia Tammekänd, teenindusguru ja -koolitaja, Eesti parim teenindaja 2005.

 

Toimumise aeg: 24.10 – 2.01.2013

 

Toimumise koht: Tallinn

Hind: sõltub meeskonna suurusest ja vajadustest

 

 

 

Top