Kaia Tammekänd

 Mina olen Kaia Tammekänd, olen kirglik teenindushuviline ja kogemuskoolitaja.

See oli 2002 aasta hilissuvel. Olin kevadel teinud lõpparve Tallinna Tehnikaülikooli keemiateaduskonnaga ja otsustanud seada sammud Tartusse, asuda õppima psühholoogiat ja minna tööle. 

Istusin Mainori Majanduskooli (nüüd Eesti Ettevõtlus Kõrgkool) vastuvõtu vestlusel. Nüüd tagant järele mõeldes võis see kõlada küll väga kummaliselt…. „Kaia, miks psühholoogia? Mis sind selle juures köidab?“ „Mulle meeldivad inimesed, mulle meeldib nendega suhelda. Tahan neid uurida ja nendega katseid teha!“

 Siiski saan aru, et see ei olnud piisavalt kummaline, et mitte juba sügisel õpinguid alustada.

Varsti hakkasin kõigile oma tuttavatele rääkima, kuidas ma tööle lähen. Hakkan ettekandjaks või müüjaks vast valmivas kaubanduskeskuses oma kodu lähedal. Istusin aknal ja vahtisin, kuidas hoone kerkis. Nii mõnus oli sedasi istuda ja vaadata, pildid jooksid silme ees, kuidas ma seal töötan. Ei teadnuki veel kellena, teadsin vaid, et juba varsti töötan seal.

Pärast huvitavaid sihikindlaid seiklusi ma sinna ka jõudsin. Juba 2002 aastavahetusel olin tööl ettekandja-baaridaami ametis. Rahul ja õnnelik.

Täna on huvitav oma viimasele 10-le aastale tagasi vaadata. Sinna sisse mahuvad:

  • kaks tööandjat – pubi ja pank;
  • viis ametikohta – ettekandja-baaridaam, vahetusevanem, teller, kontorijuhi abi ja klienditeeninduse arendusspetsialist;
  • Eesti Parim Teenindaja 2005 konkursi esikoht;
  • Tartu Parim Teenindaja 2007 konkursi esikoht;
  • Cum Laude diplom rakenduspsühholoogia erialal spetsialiseerumisega teenindusjuhtimisele;
  • hulgaliselt Hea Teeninduse Päevi nii saalis kui laval;
  • nii mõnigi huvitav ja maailmavaadet avardav seminar Londonis ja Eestis;
  • tohutult palju võrratuid ning huvitavaid inimesi ja suhteid, uusi sõpru, tuttavaid, inimesi, keda armastada ja hingesugulaseks pidada;
  • kuhi raamatuid, koolitusi, audio ja videomaterjale;
  • lugematu hulk momente kohtumaks iseendaga

Uskuge mind, see on olnud põnev. Igavust …. ei ole ma tundnud juba päris mitu aastat.

Ja kuigi ma tean, et olen täna see, kes olen tänu iseenda otsustele, on olnud minu teel väga palju inspireerivaid teejuhte ja õpetajaid.

Aastaid tagasi ei olnud mul veel aimugi, kuivõrd tihedalt saab minu elu teenindusvaldkonnaga seotud olema. Näen alles nüüd, et pea kõik otsused ja valikud on lõpuks ikkagi teeninduse juurde toonud. Naudin head teenindust ja võimalust seda ise pakkuda. Olen lõpuks hakanud aru saama, mis on see mida mina teen teisiti ja mis teeb minust väga hea teenindaja. Tean, et hea teenindus hakkab sügavamalt inimese seest – iseenda heast teenindamisest. Kui tunnen end oma nahas hästi, siis olen valmis ka ümbritsevale maailmale seda head pakkuma.

Usun, et tee väga hea teeninduseni on kõigest 15 cm pikk. See on tee inimese kahe kõrva vahel – ehk väga hea teenindus saab alguse inimese mõtlemisest ja suhtumisest.

Mul on hea meel Sinuga kohtuda, üheskoos kasvada ja teineteist inspireerida, et anda sellega oma panus Eesti teeninduskultuuri arendamisse ning teenindaja ametikoha väärtustamisse.

Parimaid teeninduselamusi soovides 

Kaia

 

Kirjuta Kaiale:

Nimi:

Email:

Teade

Jäta kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

Saad kasutada järgmisi HTML-i märgendeid ja atribuute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>