Parem Porgand Taskus – 11.nädal

Tere kõigile! 


Palju õnne, Ele Hansen!

Just Sina oled võitnud 1000 eurot aastas, sest just nii palju kulutab keskmine suitsetaja oma raha sigarettidele. Sina oled võitnud tasuta Henry Jakobsoni koolituse, (Allen Carr’i Easyway meetodil) kus sina või su sõber võib kuue tunni jooksul saada õnnelikuks mittesuitsetajaks!

Seekordses jagamismängus saab võitja kasutada Taskus asuva Ränduri pubi 20 eurost krediiti!

Selleks ei ole vaja teha midagi muud, kui jagada blogi – lihtne 🙂

Raineri nädala kokkuvõte on seekord väga napisõnaline – ju on selleks siis põhjust.

Sellest, kuidas me Taskus olevas Ränduri pubis söömas käisime ja mida nägime ja kogesime, seda vaata videost:


Raineri kommentaar kümnenda nädala kokkuvõtteks:

Rainer blogib seekord vaid ühe lausega – pilves selginemistega.

Kaal püsib paigal ja keha on vett täis. On tekkinud kerge tüdimus, aga loota on, et olukord on siiski pilves selginemistega.

Merikese kommentaar kümnenda nädala kokkuvõtteks:

Mina tunnen ennast justkui papagoina, kes aina korrutab ühte ja sedasama: “teadlik valik” – see on võlusõnaks, kui soovid muuta oma elustiili ja seda mitte ainult teatud perioodiks, vaid kogu eluks. Korrutan seda niikaua, kui see meelde jääb ja sellest kujuneb Raineri jaoks uus ja positiivne harjumus.

Raineril on oluline orienteeruda teadlikule valikule kõiges, mida ta teeb.

Väljas pidutsemine on samuti teadlik valik – kas alkoholiga või ilma. Kindel on see, et teadliku valikuga oled õigel teel.

ÜLESANNE

Raineril on oluline teha teadlik valik ja hakata tõepoolest TEADLIKULT valima:)

Kui lasta asjadel lihtsalt juhtuda, siis ei juhtu mitte midagi. Esimene samm on paigas ja nüüd tuleb edasi minna.

NIPP

Teadlik valik on vaja teha igal sammul. Seega tee seda alati ja Sa oled õigel teel.

Triinu kommentaar kümnenda nädala kokkuvõtteks:

Ränduri pubis veendusime, et ka sellistes, põhiliselt õllekultuurile suunatud kohtades, on võimalik väga edukalt midagi tervislikumat hamba alla pista. Oluline on teha enda jaoks õige valik. Samuti võib julgelt teenindajalt nõu küsida, kui sa ei saa süüa mõnda toiduainet, näiteks nisu või piimatooteid. Üllar kinnitas meile, et siis soovitatakse kliendile just talle sobiv toit ja vajadusel vahetatakse mõni komponent välja.

Rainer valis endale söögiks kala koos köögiviljadega. Hea valik! Soovitasin talle süüa sinna juurde ka leiba. Kaalu langetamise juures on oluline veresuhkru tasakaalustamine. Lisaks regulaarsele söömisele (mäletate – viis korda päevas!?) peaks sööma süsivesikut koos valkudega. Oluline on siinjuures pöörata tähelepanu sellisele mõistele nagu glükeemiline koormus (GK).

Kui glükeemiline indeks näitab, kui kiiresti süsivesik verre imendub, siis glükeemiline koormus arvestab sinna juurde ka süsivesikute sisaldust. Seega roheline köögivili on ka süsivesik, kuid suhteliselt madala glükeemilise koormusega (madal GK on töötlemata ja rohkem kiudaineid sisaldavatel toitudel) ning sinna juurde võiks võtta ka natuke kõrgema GK-ga süsivesikuid (nt teravili, kartul).

ÜLESANNE:

Raineri selle nädala ülesanne on jätkuvalt jälgida regulaarset toitumist ning lisaks seda, et ta sööks valku koos süsivesikuga.

NIPP:

Regulaarsust saab kontrollida telefoni meelespeade abil. Kas mu söögikordade vahe on 2,5-3 tundi? Hea on ka mõelda, kas ma sõin piisavalt süsivesikuid. Kui mitte, siis mu keha annab sellest teada õhtul, kui tekib meeletu söögiisu või magusavajadus.

Esimesel mail on meil Sulle üllatus – püsi lainel, sest esmakordselt tulevad avalikkuse ette ka “Saatevigad”.

Üllatusi jätkub mais veelgi, aga sellest juba edaspidi!

6. mail saate teada, kes on need kaks inimest, kes samuti soovivad oma elustiili muuta ja osalevad Raineri projektis.

Pea siis meeles, et seekordses jagamismängus saad kasutada Ränduri pubi krediiti 20 euro väärtuses.

Ilusat kevadet Sulle ja ikka parem porgand tasku!

Rainer, Triin ja Merike

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top