Parem Porgand Taskus – 29. nädal

 

Tere sõbrad!  

Kalendri järgi on küll september, kuid ilmad on mõnusalt suvised, mis kutsuvad endaga kaasa, et liikuda, looduses olla ja sügisande nautida.

Meile aga tundub, et sügisene kiirus on taaskord vallutanud paljude inimeste südamed ja mitte ainult südamed 🙂

Kuidas Sinul on? Kas Sinul on ka pidevalt kiire? Kas see „kiirus“ ka kunagi mööda saab…?

Raineri kommentaar 28. nädala kokkuvõtteks:

Mis ma siis sel nädal tegin? Tegin päris palju sporti ja kurnasin ennast ka igal muul viisil. Nüüd siis taastun vaikselt.

Aga mida põnevat veel sel nädalal? Avastasin taas enda jaoks Türgi oad. Need on ikka väga head. Ka ei pidanud paljuks hernesuppi süüa. Ehk siis tänud Triinule nädala soovituse eest.

Aga Triin ootab rohelise smuuti retsepti. Minu arust on hea maitsega rohelist smuutit üsnagi keeruline teha – aga midagi siiski on võimalik teha. Niisiis, hea roheline smuuti – ühele inimesele, mis maitseb nagu Itaalia tomati jook – ehk siis pane blenderisse 5 suurt tomatit, üks punane paprika, natuke basiilikut. Nüüd blenderda see ära. Lisa soola ja pipart ja võid kindel olla, et sinu eesnääre, juhul kui sul see on – töötab jälle paremini.

Merikese J. kommentaar 28. nädala kokkuvõtteks:

Nädal on jälle möödas ja aeg aru anda:) Ülesandeid sai jõudumööda täidetud. See Triinu antud kaunviljade teema on juba tuttav teema minu jaoks, mis aga kipub mingi hetk unarusse jääma. Olen avastanud enda jaoks võimaluse kaunvilju tarbida, mitte neid ainult lusikaga manustades, vaid hoopis leivakattena seda tarbides. Mina teen endale hernepasteeti ja ka hummust. Minu meelest on nii mõnus leivakate siis kahest eelnevast määrdest üks ning tomat või värske kurk sinna kaunistuseks veel peale. NÄMMA! Ja mis veel hea – kaunvilja saab tarbitud iga päev :).

Kordamine on tarkuse ema, see on õige ütlus, sest täites kodus antud ülesandeid leian end ikka ja jälle kohast, kus olen eelmise ringi ajal rajalt maha kukkunud. Merikese ja Triinu meeldetuletused koduste ülesannete näol on mind „Porgandi“ ajal mitu korda jälle rajale tagasi aidanud. Nii ka möödunud nädalal.

Tänud teile Triin ja Merike 🙂

Karise kommentaar 28. nädala kokkuvõtteks:

Selle nädala ülesanne süüa iga päev kaunvilju oli mulle vägagi mokkamööda. Nimelt, kes mind vähegi teab, on kursis minu hernehullusega :). Nüüd enam värskeid herneid-ube võtta pole aga sõin see nädal nii konservherneid, tomatikastmes aedube kui ka punaseid ube. Mulle meeldib neid süüa niisama ja salatite sees. Suvisel ajal teen ka oma lemmikut – piima-aedvilja suppi rohkete hernestega. Oli plaanis ka proovida teha külmutatud hernestest püreed. Materjal on olemas kodus, aga nädala jooksul ei jõudnud teha.

Trenni eelmine nädal teha ei saanud, sest sain jälle seljavalu. See nädal püüan tublim olla.

Üldiselt ma ikka püüan mitmekesiselt süüa. Juba laste pärast peab vaheldusrikkam toidulaud olema, sest nad ka tasapisi hakkavad inimeste sööki sööma.

Üldiselt on elu väga kiire, aga positiivne. Kaunis sügis annab energiat hakkama saada mitme asjaga korraga.

Merikese kommentaar 28. nädala kokkuvõtteks: 

Ikka ja jälle saame lugeda, et elu on kiire, nädal on kiire jne. Kas keegi teist on mõelnud sellele, kui kiirelt see elu meist mööda läheb? Mis siis alles jääb?

Mina olen ka päris palju kasutanud väljendit: „kiire on ja/või mul ei ole aega“. Ja mis ma sellest siis sain? Närvilisuse ja tunde, et „tahaks midagi head“ ning siis sirutasin käe toidu järele… Ja nii ma „lõksus“ olingi.

Järjest rohkem keskendun täiesti teadlikult sellele, et mul on aega. Seda isegi siis, kui on palju teha ja/või tuleb väga kiirelt jõuda punktist A punkti B. Ma võtan enda jaoks aega ja astun hetkeks kihutavalt rongilt maha. Miks see oluline on? Kui ma võtan enda jaoks aega ja tegelen nende asjadega, mis mulle meeldivad, siis ma saavutan harmoonia ja tasakaalu kõiges, mida ma teen. Pea meeles, et kui Sinul on aega iseenda jaoks, siis oled rahulikum, rõõmsam, harmoonias ja tasakaalus.

Minul on tunne, et paljud inimesed keskenduvad rohkem sõnapaarile „mul ei ole aega“, selle asemel, et endale sisendada: „mul on alati kõige jaoks aega“.

ÜLESANNE:

Võta enda jaoks aega, alusta kasvõi sellest, et mõtled iseendale ühe minuti ja jälgi, mis Sinu sees toimub. Kui Sinus on rahutus, hüplevad mõtted, tegemata asjad, siis seda räägib Sulle sinu mõistus. Kui saavutad vaikuse oma mõtetes, kasvõi mõneks sekundiks, vabastab see Sinus tohutul hulgal positiivset energiat, aitab puhata ja tasakaalustab.

NIPP:

Kui Sul ei ole võimalik enda jaoks aega võtta, siis lihtsalt jälgi, kuhu Sa tegelikult oma aja kulutad – see võib olla päris huvitav tõdemine :).

Triinu kommentaar 28. nädala kokkuvõtteks:

Üsna tihti on mulle tundunud blogi lugedes, et asju tehakse sellepärast, et keegi andis ülesande ja seda „kontrollitakse“, st isiklik vastutus jääb võtmata. Enda jaoks jääb lahti mõtestamata see, MIKS ma seda siiski teen. Eesmärk, mida saavutada oleks nagu teada, aga kuidas sinna jõuda…?

Meie projekt hakkab varsti lõpule jõudma ja sealtpeale tuleb kõigil ise edasi minna. Loomulikult saab alati nõu ja abi küsida, aga selleks tuleb ka teada, mida küsida ehk siis mis on konkreetselt minu takistused, mis ei aita mul oma eesmärki saavutada.

Selleks, et osalejatel oleks edaspidi lihtsam, on mul seekord trikiga ülesanne 😉

ÜLESANNE

Analüüsi ennast ja oma tegevusi, mõtle, mis on need rasked kohad, kust on keeruline edasi minna (Merikese ülesanne on ka siinjuures abiks :).

Toitumise osas võtta analüüsist lähtuvalt kasutusele just see minu varasemalt antud soovitus, mille osas tunned, et see pole veel päris omaseks saanud ja tegele sellega. Just kõige raskemana tunduvad ülesanded on need, mis meid elus edasi viivad!

Nautige mõnusat sügist ja ikka värske porgand tasku:)

Rainer, Triin ja Merike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top