Parem Porgand Taskus – 6. nädal


Tere kõigile kaasaelajatele ja pöidlahoidjatele!  


Meil on hea meel, et Raineri projekt on julgustanud inimesi pöörduma Raineri

poole küsimustega ja toetuma tema kogetud kogemustele.

Kui Parem Elu Koolitused soovitused aitavad Rainerit,

siis aitavad need ka kõiki teisi. Kõige olulisem on siin järjepidevus

ja soov oma elustiili muuta.

Sel korral tunnistab Rainer, et tunneb ennast hästi ja

tulemused kinnitavad seda.

Rainer on kaotanud ühe kuuga 6,3kg ja tema enesetunne on hea – see ongi peamine, et kaalust alla võtmine oleks lõbus ja fun 🙂

Raineri kommentaar viienda nädala kokkuvõtteks:

Mõõdetavad tulemused on head, võib öelda, et väga head. Enesetunne on ka väga hea. Enamiku aega olen söönud kõike, mida tahan. Ainus tõsine piirang, mille endale korra olen seadnud, on rafineeritud nisujahust loobumine, mis kestis kaks nädalat. Kuid ka see viimane oli vaid testimise pärast ja Triinu targa järelvalve all. Kokkuvõtteks võin ikkagi öelda, et ennast piirama ma pole pidanud. Samuti ei saa lugeda minu senist tegevust selliseks, mida inimesed tavaliselt piirava või ahistava dieedi all silmas peavad. Kuid ikkagi on kaal langenud kuu ajaga 6,3 kg!

Muide, ka trennis oli sedakorda mõnus – ei tea, kas Merikese soovitus aitas või oli see hoopis Kirsti, kes selle trenni mulle “söödavaks” muutis!? 🙂

Merikese kommentaar viienda nädala kokkuvõtteks:

Kuu aega on Rainer teinud oma elus olulisi muudatusi ja see tuleb sellest, et ta tegi otsuse ning liigub kindlalt oma eesmärgi suunas. Pisikesed takistused, mis elu kaasa toob, on ainult selleks, et aru saada, kui teadlik ma oma mõtlemises olen ja mis ajendil ma teen valiku oma mõtetes, toitumises ning trenni osas.

Julgen arvata, et Raineri alateadvus on aru saanud, et Raineril on tõsi taga ja ta on otsustanud muuta oma elustiili. Miks nii? Öeldakse, et kui teed 30 päeva midagi teistmoodi, siis selle järjepidevuse tulemusena kujundad enda jaoks välja uued harjumused.

Rainer on kuu aja jooksul saanud soovitusi jaatuste kohta, mida endale öelda. Ta on sellega edukalt hakkama saanud. Jaatuseid on vaja edasi öelda ja teha seda nii, et iga keharakk lõpuks usub, et nii on ja nii jääb.

ÜLESANNE

Raineri ülesandeks on uue nädala jooksul tegeleda jaatustega, mis tal siiani on kasuks tulnud:

  • Ma olen valmis oma kehaga sõbraks saama!” – selle on Rainer juba omandanud:)

  • Ma olen oma kehaga sõber ja pakun talle parimat!”

  • Ma teen oma toidu osas teadlikke valikuid!”

  • Ma olen oma keha sõber ja teen teadliku valiku oma toidu ja treenimise osas!”

  • Trennis käimine on lõbus ja fun, ma teen seda suurima rõõmuga!”

NIPP

Kui vahel on tunne, et jaatused ei toimi, siis see tuleb sellest, et ollakse kärsitu. Mis veel hullem – tundub, et jaatuste ütlemine on tobe. Julgen öelda, et ka negatiivsete mõtete mõtlemine (vingumine, virisemine, süüdistamine, hinnangute andmine jne) ja välja ütlemine on tobe.

Oluline on meeles pidada, et kõik see, millele energiat annad, see kasvab – Sina teed valiku ja ainult Sina!

Inimestel on soov saavutada tulemused võimalikult kiiresti, kuid mõtle hetkeks – kui siiani oled mõelnud just nii nagu oled, siis tuleb ka endale aega anda, et oma mõtlemist ja mõttemustreid muuta. Elu oleks väga lihtne, kui nipsust saaks kõik õigeks 🙂 Kuid “oleksitest” ja tingivast kõneviisist ei piisa selleks, et muuta oma mõtlemist ja elustiili. Kõik algab suhtumisest ja suhtumist saab muuta. Kui Sinu mõtted Sind ei toeta, siis ei saa keegi Sind toetada. Seega tuleb Sul oma senised mõtted kinni püüda ja hakata neid ümber sõnastama, keskendudes sellele, mida Sa tegelikult soovid.

Triinu kommentaar viienda nädala kokkuvõtteks:

Seekordsel kohtumisel säras Rainer üle terve näo ja teatas, et mahtus juba number väiksemasse särki. Minu arust on see väga hea uudis. Muide, kõige paremini märkamegi kaalu langust selliselt, kui mõni riideese hakkab suureks jääma või püksirihm mahub nii mõnegi augu võrra koomale.

Selleks aga, et Rainer edukalt oma sixpackile läheneks, tuletasime meelde ka kõik varasemad soovitused: toidupäeviku pidamine, kiirtoidust loobumine, kahe nädala jooksul rafineeritud nisujahu vältimine, mitmekesiselt toitumine ja kohvi joomise vähendamine. Kõiki soovitusi proovib Rainer jätkuvalt järgida.

ÜLESANNE

Raineri uue nädala ülesanne on süüa viis korda päevas. Hommiku-, lõuna- ja õhtusöök pisut tugevamad eined ning nende vahepeale kaks oodet, kusjuures oluline on, et söögikordade vahed ei veniks pikemaks kui 3 tundi.

Vahepalaks võib väga edukalt olla mõni puuvili, köögivili või smuuti või pisike peotäis pähkleid. Selline tihedam söömine on vajalik, et tasakaalustada oma veresuhkrut. Kui veresuhkur on tasakaalus, siis langeb kergesti ka kehakaal.

NIPP

See ülesanne ei ole Rainerile just kergete killast. Kui sa oled harjunud hommikul võimalikult kaua magama ja siis viimasel hetkel tööle tormama, siis ikka hommikusöögi peale ei mõtle küll. Kuid äkki annab ennast üle kavaldada? Näiteks varuda koju puuvilju, et kui juhtungi sisse magama, siis saan autos vähemalt õuna ära süüa. Või panna õhtul kaerahelbed vette likku, et hommikupuder kiiremini valmiks. Kõik on võimalik.

Ahjaa, seekordse toiduteona valmis just üks tervislik vahepala – mustsõstrasmuuti, mille retsepti leiad siit: http://www.paremelu.ee/category/smuutid/ Otsusta ise, kas ja kui palju vajad magustamiseks agaavisiirupit juurde

Porgand vahepalaks tasku!

Rainer, Triin ja Merike

3 thoughts on “Parem Porgand Taskus – 6. nädal

    1. Tere!

      Banaani asemel võib smuutis kasutada ükskõik, milliseid puuvilju. Pirn on näiteks magusam või mango. Aga sobib teha ka marjasmuutit, siis ilmselt on hea magustajaks natuke agaavisiirupit, mett, vahtrasiirupit või mõnda muud tervislikku magustajat kasutada.

      Mõnusat smuutivalmistamist ja -nautimist soovides
      Triin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top