Parem Porgand Taskus – 8.nädal

 

Hei, armsad sõbrad!

Meil on teile kõigile täna üks jagamismäng!

Kui ka sina soovid teha esimesi samme oma elustiili muutmisel,

siis osale meie jagamismängus ning võid võita

konsultatsiooni Merikese, Triinu või Raineriga.

Hoolsamad teist juba teavad, et Rainerit võib siin kohata iga kolmapäeva hommikul, et tema tegemistele kaasa elada. Iga nädalaga jõuab ta sammukese lähemale oma eesmärgile.

Paljud arvavad, et Rainer peab dieeti. Ta teeb midagi hoopis enamat – muudab oma elustiili…

Vaatame siis, kuidas Raineril sellel nädalal läks:

Raineri kommentaar seitsmenda nädala kokkuvõtteks:

Mul on tunne, et tervisliku toitumise põhialused on mul nüüd omandatud ja seda kõigest kaheksa nädala jooksul. Viimasel nädalal oleme keskendunud peenhäälestamisele ja kinnistamisele – see on hea, sest eesmärgiks on elukestev tervislik eluviis. Lisaks paremale välimusele on vähenenud higistamine ja kasvanud on ka töövõime. Võib kõlada uskumatuna aga saan toidust oluliselt suuremat rõõmu kui varem. Samas kulub toidu peale vähem raha. Ja ma tahan taaskord rõhutada, ma ei pea mingit ebamugavat ja piinavat dieeti. Kuulates inimesi, kes ütlevad, et homme hakkavad ennast dieediga piinama nagu mina – olen pidanud pidevalt ütlema, et ma ju ei pea tavamõistes dieeti,  sest enese piinamiseks on elu liialt lühike.

Triinu kommentaar seitsmenda nädala kokkuvõtteks:

Raineri jutu jätkuks kinnitan, et tõepoolest ta ei pea dieeti. Definitsiooni järgi on dieet teatud piirangutega toitumisrežiim, mille järgimise eesmärgiks on tervise parandamine, haiguste ennetamine, kehakaalu vähendamine või suurendamine vms. Samuti peetakse dieete vaid teatud perioodi (nt kaks päeva, kolm nädalat, kaks kuud jne). Rainer on aga võtnud endale eesmärgi praegu õpitavast teha enda jaoks midagi hoopis püsivamat.

Raineril piiranguid ei ole. On vaid soovitused, mille järgi juhinduda.

ÜLESANNE

Rainer proovib oma toitumist regulaarsemaks muuta, aga on hetkel veel pisut hädas hommikusöökidega. Ta lihtsalt ei taha hommikul süüa. Leppisime kokku, et ta siiski proovib, sest tervislik toitumine (ja ka kaalulangetamine) algab hommikusöögist. Puder on hommikusöögiks hea valik.

Üks põhjus, miks Rainer hommikuti süüa ei taha, võib olla see, et ta sööb õhtust üsna hilja ja vahetult enne magamaminekut. Õhtusöögi võib teha hiljemalt üks tund enne magamaminekut, kuid sellisel juhul olgu see ka pisut kergem eine: puuvili, köögivili, võileib köögiviljadega või näiteks smuuti.

KÖÖGINIPP

Seekord meisterdasime kaerajahuga mandliküpsiseid. Ja nende retsepti leiad siit: http://www.paremelu.ee/mandlikupsis-kaerajahuga/2013/03/

Merikese kommentaar seitsmenda nädala kokkuvõtteks:

Mul on siiralt hea meel Raineri saavutuste üle! Raineril on õigus, et heade jaatuste kinnistamine võtab aega ja kui olulisemad jaatused selged on, siis läheb asi juba lihtsamaks.

Rainer on teinud teadliku valiku kõiges selles, mis puudutab elustiilimuutust! Eriti meeldib mulle see, et Rainer tuli koos meiega trenni ja ei löönud risti ette ja oli sel korral ainus mees, kes zumbaga kaasa tuli! Kõik on võimalik, kui teha seda ilma eeldusteta ja lihtsalt tantsida.

ÜLESANNE

Raineri jaoks on oluline kinnistamine ja järjepidevus. See on toonud talle väga häid tulemusi ja Rainer jätkab sel nädalal samade jaatuste kinnistamist, mis aitavad tal kindlalt õigel teel püsida.

NIPP

Kui vahel tundub, et enam ei jaksa, siis tea seda, et jõud on alati sinu sees olemas. Ainult sina ise saad endas järjepidevust kinnistada, kui sul on eesmärk, mis suunas sa liigud. Kõik algab sinu kahe kõrva vahelt. Muutes oma suhtumist mõtlemise ja mõtete olulisusesse, hakkad peagi märkama tulemusi, mis sind ennastki üllatavad. Pea meeles, et kõik see, millele energiat annad, see kasvab!

Meie suured tänud MyFitnessi zumba-treener Evelinile ja kõigile, kes sel toredal päeval trennis olid.

NB! Ja pea siis meeles, et sel korral on võimalik sul osaleda meie jagamismängus, et teha ka ise esimene oluline samm selleks, et muuta oma elustiili!

Selleks on sul vaja jagada meie blogipostitust ja võidki võita meie jagamismängus konsultatsiooni Merikese, Triinu või Raineriga.

Porgand tasku!

Rainer, Triin ja Merike

3 thoughts on “Parem Porgand Taskus – 8.nädal

  1. Tere, Rainer! Elan endiselt sinu tegemistele kaasa. Seekord jäi mulle kõrva jutt hommikusöögist. Esiteks olen kuulnud, et hommikune klaas leiget vett, pidavat isu tekitama, kuid ma ei julge öelda, et see ka tõsi on. Teiseks tahtsin aga kirjutada sellest, et hommikusöök ei pea ilmtingimata puder olema. Minul läheb pudruga kõht väga ruttu tühjaks ja seetõttu sobivad mulle hommikuti valgurikkamad toidud: kodujuust, omlett , tuunikala mingi värske salatiga jms. Ma ei tea muidugi, mis Triinu sellest arvab, aga usun, et see on individuaalne. Edu sulle!

    1. Tere, Eija!

      Aitäh oma kogemust jagamast!

      Nõustun Sinuga täielikult, et hommikusöök ei pea ilmtingimata puder olema. Vaheldus on ka hommikusöökide osas oluline. Samas Rainerile endale pudrud tegelikult sobivad ja küsimus oli pigem muus:-)

      Kui Sulle endale sobivad hommikuti valgurikkamad hommikusöögid, siis see on hea, kuid võta sinna juurde kindlasti ka süsivesikuid – leiba, köögivilju jmt. Veresuhkru tasakaalustamiseks on see oluline.

      Kõike head soovides
      Triin

    2. Tere!

      Tänan, et mu tegemistele kaasa elad! Selle leige vee proovin ära proovida. Mina saan pudru peal nii paar tundi hakkama. Samas pean ütlema, et mitte alati ei söö ma putru ja tihtilugu ka mitte ainult putru – söön ka muna näiteks.
      Igal juhul tänan veelkord ja loodan, et meie projektist on tolku rohkematele inimestele kui mina ise!

      Parimat
      Rainer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top