Parem Porgand Taskus – 9.nädal

Tere head sõbrad ja kaasaelajad!


Aitäh kõigile, kes on jaganud meie blogipostitust ja elanud Raineri elustiilimuutusele kaasa.

Meie esimese jagamismängu võitja on EIJA SÕUKAND – PALJU ÕNNE!

Võtame Sinuga ühendust!

Sel nädalal külastasime Tasku keskuses asuvat toidukohta Cookbook

ja meid võõrustas selle toidukoha juht Niina Hermann – suured tänud Sulle, Niina!

Tänu Niinale ja Cookbookile kuulutame ka sel nädalal välja juba uue jagamismängu: Kõik, kes jagavad sel nädalal meie blogipostitust, osalevad jagamismängus ja me loosime välja õhtusöögi Cookbookis, väärtusega 20 eurot!

Toidukoha külastust ja seda, kuidas Raineril läinud on, vaata siit:


Raineri kommentaar kaheksanda nädala kokkuvõtteks:

Märkamatult on aeg lennanud ja üheksandaks korraks on kaal langenud juba ligi 10 kilogrammi võrra. Veel muutustest – riided on muutunud numbri võrra väiksemaks ja samuti olen saanud püksirihma koomale tõmmata. Veelgi positiivsemad muutused minu jaoks on toimunud töös ja vaba aja tegevuses. Eelkõige on õnnestunud pingelist graafikut nautida ja täita ning mis peamine – ka kõigest RÕÕMU tunda!

Kes veel ei tea, siis vabal ajal seisneb minu tegevus paljudes asjades aga üks oluline osa põhitööst seisneb kinnisvara müümises. St mul on vaja palju ringi joosta, nii treppidest alla kui ka treppidest üles. See on aga nüüd õnnestunud palju edukamalt ja ilmselt on ka ajule rohkem hapnikku jäänud, sest müügitulemused näitavad, et olen suutnud ennast tõenäoliselt inimestele paremini väljendada. Ka minu vaba aja tegevus, milleks on JCI Toomemäe presidendiks olemine, on sujunud edukamalt – kuigi ei saa eitada, et aega on vähe ja kõike ei jõua. Siiski usun, et ca 10 kg kergemana olen suutnud oma pingelisest elust oluliselt rohkem rõõmu tunda.

Merikese kommentaar kaheksanda nädala kokkuvõtteks:

Rainer on saanud väga palju innustust ja jõudu sellisest lausest nagu “teadlik valik”, mida ta teadlikult kasutab 🙂

Elus tehakse sageli oma valikuid (ka söögiga seotult) alateadlikult, millele järgneb süütunne. Kuid see ei ole hea, sest süütundega anname oma kehale negatiivset energiat ning keha vajab veelgi rohkem meie hellitustoite ja just neid, mis meie kehale head ei ole.

Teadlik valik aitab tunnistada seda, mida ma hetkel soovin ja loob positiivse õhkkonna ka siis, kui teadlik valik on süüa hamburgerit. Vahel harva saab seda endale ju lubada:)

Oluline on see, et Rainer ei ole mitte midagi endale keelanud ja ta sööb kõike, tehes teadliku valiku.

ÜLESANNE:

Minul on Rainerile ainult üks soovitus – naudi seda, mida Sa sööd ja tea, et väärid seda, mida sööd!

Isegi siis, kui see toit ei ole tervislik, kuid Sa väga soovid seda, tuleb süüa teadmisega, et hetkel Sa väärid seda! Kui seda mitte teha, siis tekib süütunne ja topeltlõks ning siis süüakse kordades rohkem.

Tihti inimesed ei adu, et söögilauas istudes käib nende peas umbes selline jutuvada: “See on nii hea kook, ma võtan veel. Ei, ma ei saa seda ju endale lubada. Teised saavad, kuid mina ei saa, sest mina võtan kohe kaalus juurde ja lähen paksuks. Ei, ma ikka võtan, sest see on nii hea. Näe, teised söövad, ma tahan ka!” jne.

Selline jutuvada tuleb peatada ja öelda endale: “Ma väärin…“ Näiteks teist tükki kooki.

NIPP:

Naudi seda, mida Sa sööd ja tea, et väärid seda, sest Sinu keha küsib just seda toitu ja keha tuleb kuulata.

Tee teadlik valik läbi iseenda väärtustamise!

Triinu kommentaar kaheksanda nädala kokkuvõtteks:

Merikese soovitusele lisaksin juurde ühe oma lemmikmõtetest. Nimelt on üks tark inimene öelnud: „Kui ma teen 80% ajast õigesti, siis võin ma ka 20% ajast valesti teha“. Ehk siis, kui ma olen teadlikult ja tervislikult toituv inimene ja teen enamasti õigeid valikuid, siis võin ma vahel lubada ka mitte nii väga õigeid valikuid. Seda sel juhul, kui ma väga tunnen, et tahan seda teha. Üldjuhul peale taolise valiku tegemist niipea seda kordama ei kipu ka.

Käisime Cookbookis lõunat süües uurisime, kas Rainer saab teha väljas süües ka häid valikuid. Võin kinnitada, et saab küll. Cookbooki menüü koosneb üldiselt väga tervislikest toodetest. Kasutatud on palju värsket ja puhast toorainet. Mis kõige vahvam, kui mainisin Niinale, et ühte sööki ma ei saa päris tervislikuks pidada ja Rainerile seda ei soovitaks, siis Cookbook oli valmis seda ka oma võimaluste juures muutma.

ÜLESANNE:

Rainer tunneb, et vajab veel eelmise nädala ülesannete kinnistamiseks aega. Seda ta ka saab. Uusi harjumusi tulebki kinnistada Lisaks andsin ma Rainerile uue, pisut lihtsama ülesande – süüa iga päev vähemalt viis suurt peotäit köögivilja.

NIPP:

Köögiviljade tarbimise suurendamist saab teadlikult teha selliselt, et valid näiteks iga prae juurde salatit (või rohkem salatit), sööd rohkem suppe, tarbid köögiviljasmuutisid või võtad vahepalaks köögiviljasid dipikastmega. Variante on lõputult. Oluline on leida enda jaoks sobivaim ja mõnusam võimalus.

NB! Pea siis meeles, et Sul on võimalus võita õhtusöök Cookbookis, väärtusega 20 eurot. Selleks tuleb Sul ainult jagada meie blogipostitust ja uskuda, et fortuuna naeratab just Sulle!

Porgand tasku ja trenni:)

Rainer, Triin ja Merike

3 thoughts on “Parem Porgand Taskus – 9.nädal

  1. Olen väga rõõmus võidu üle. Kolme väga toreda inimese vahel valimine on üpris keeruline. Tegelikult sooviks ju kõigi teiega meelsasti vestelda, kuid seekord valin Triinu, sest olen juba mõnda aega tema konsultatsioonile minekut kaalunud.
    Minu toiduvalikutes on ka reegel: Ma söön seda, mille järele mul on isu ning keelatud toiduaineid ei ole. See on selline psühholoogiline kiiks. Ses mõttes, et kas ma tegelikult ikka tahan iga päev hamburgerit ja friikaid süüa. Pigem lähtun oma igapäevastes valikutes ikka sellest, mida mu keha hetkel soovib. Kas mul on rohkem liha või kalaisu, kas ma soovin suppi, korralikku praadi või kerget salatit? Oluline on just see, et ma teadvustan endale, mida ma tahan süüa ja MIKS ma just seda süüa tahan. Kui ma olen teadlikult otsustanud hamburgerit süüa, siis ma ka teen seda, kuid enamasti on mul pärast selline tunne, et see tegelikult ei maitsegi nii hästi, kui ma arvasin. Ma olen endale selgeks teinud, et mul ei ole keelatud toiduaineid ja olen märganud, et tegelikult ma ei tahagi enam nii väga rämpstoite, sest ma tean, et need ei ole mu kehale head ja ma ju tahan oma kehale head toitu pakkuda, sest ma hoolin iseendast ja oma kehast. -10kg on väga hea tulemus. Jätka samas vaimus!

    1. Tahan lisada ühe lõigu G. Rothi raamatust:
      “Kui kuulate, mida teie organism (mitte mõistus) päriselt tahab, siis avastate, et vaatamata ohkamisele ja süljeeritusele, mida lisanditega jäätise mainimine endaga kaasa toob, ei taha teie organism seda kolm nädalat järjest. Peale selle, et teie organism vajab ka muud toitu kui vahukoor ja šokolaad, on fakt ka see, et hetkel, mil ütlete endale, et võite selle saada, hetkel, mil pole enam tabusid, muutub šokolaadikastmega jäätis sama tavaliseks nagu sardiinid.”
      Miks ma Raineri tegemistele nii väga kaasa elan? Sest olen ise sarnaselt kaalu langetanud. Tänaseks on tulemus juba -28kg. Üks varasem võrdlus:
      http://teistmoodikaalulangetus.blogspot.com/2012_03_01_archive.html

  2. Tere Eija!

    Mul on hea meel, et võitsid – palju õnne ja toredat kohtumist Triinuga!
    Lugesin ka natuke su blogi ja eriti meeldis mulle su postitus teisel veebruaril, sel aastal. Saan ka aru, et üldises plaanis kuulud sa elustiili muutjate hulka nagu minagi, see on tore! Kõige rohkem kuulen mina ümbritsevatelt inimestelt seda pingutuse juttu ja mul oleks hea meel, kui nad niipalju ei pingutaks ja ei piinaks ennast dieetide, spordi ja muuga. Vaid katsuksid lihtsalt veidi teisiti elu nautida ja rõõmu tunda muuhulgas ka heast toidust.

    Parimat
    Rainer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top